Polderfeest

Zondag 11 juni 2017

Na een fantastische solo reis van dik twee weken door Zuid India, waar de hele reis één groot avontuur was, dacht ik in ons eigen kikkerlandje lekker rustig aan de waterkant na te gaan genieten van alle belevenissen.

Rustig was het zeker aan de waterkant, maar niet in het water. Want de polder knollen waren hongerig en bijzonder actief. Op een kruising, heb ik in alle aanpalende sloten, voerstekken gemaakt, dus vier in totaal. Op iedere voerstek ving ik een karper en op één stek zelfs twee en op een andere verspeelde ik een karper in het riet.

Er volgt nu een foto impressie van de vangsten. En daarbij kan gezegd worden dat het karpers van formaat zijn voor de polder!





Op een stek die ik op de heen weg gevoerd had, op de weg terug afgeroomd.
Als ik eerlijk ben, heb ik weinig aan mijn rondreis door Zuid India gedacht. Maar leuk was het zeker!

Grtx, FER

1 opmerking: