Collegiaal

Mei 2017

Bijna van de één op de andere dag een andere baan. D.w.z. na een aantal positieve gesprekken, die elkaar kort opvolgde, ga ik voor een andere werkgever werken. Dit na 9,5 half jaar trouwe dienst. Een periode die is omgevlogen, waar ik heb mogen samenwerken met een goed en erg leuk team.
Met een goed gevoel ga ik weg, zeker na alle reacties, nadat ik kenbaar had gemaakt dat ik zou vertrekken. Met collega's, waar ik met tijd en wijle mee viste, heb ik voor mijn vertrek nog twee sessies gevist. Dit is alweer enige tijd geleden, maar het waren iig gezellige sessies en zeker de tweede was geslaagd.
De eerste sessie was met Jeroen, na een bezoek aan een paaisloot, zijn we de polder in geweest. Jeroen had zijn nieuwe 1 lbs penhengel nog niet te water of de dobber trok weg en een paaipukkel brasem was de pineut.

In de polder was het taai, heel taai. Ik verspeelde een karper en gelukkig wist Jeroen er toch nog één te haken.
Jeroen, bedankt voor de fijne samenwerking op en naast het werk!

Grtx, FER

2 opmerkingen:

  1. Succes met je nieuwe baan Fer..!
    Wel genoeg tijd overhouden om te vissen natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm, dat zal moeten blijken. Maar voor vissen ga ik sowieso tijd vrij maken.

      Verwijderen