selfie

Donderdag 24 december 2015

Een klein kanaaltje dat vanuit de polder richting de Zaan loopt houdt mij bezig. Hier ruikt, nee, stinkt het gewoon naar vis en daarom ook naar waterwolf.

Dus moet en zal ik in de kanaaltje vissen. Ff eerder gestopt met werken en naar de ´stinkende´ stek. Werkelijk bij de eerste worp heb ik een aanbeet, aangezien ik dat niet verwacht, omdat ik gewoon lukraak even de plug in werp, zet ik de haak niet. Zooo, dat beloofd wat.

Maar het tegendeel is het geval, aangezien er geen zich enkele aanbeet meer voordoet. Totdat ik mijn drie-delige pike fighter plug onder het viaduct waar de trein overheen dendert gooi. BAM!
Oeps, mijn camera vergeten, dan maar 'n selfie met mijn mobiel en een paar fijne close ups.
Deze waterwolf had op zijn onder en bovenkaak een paar gezwelletjes. Voor de rest zat ie goed in zijn groene jas.
Zo, nu kan ik het kanaaltje bijna los laten. Bijna, aangezien ik er zeker nog een keer ga vissen, dit om de misser goed te maken.

Grtx, FER

2 opmerkingen: