Metersnoek 'geen vangst'

Zaterdag 3 en 10 december 2011

Na de eerste twee sessies met doodaas was er flink vertrouwen om nogmaals grote snoek uit het nat te trekken. Tot twee keer toe had ik zaterdagmiddag een tweetal uurtjes de tijd om onze agressieve slokop te belagen. Gewapend met twee hengels, één met snoekdobber en enkele dreg en de andere met lood en een takel. Op een tweetal stekken de sardines in de plomp gedeponeerd en wachten op een aanbeet.


De enkele foto's in dit verslag zijn wat sfeer impressies zonder vis. Ook al mocht ik deze keer geen vis vangen, toch heb ik me vermaakt en een lekkere frisse neus gehaald.
De vissen lieten het totaal afweten, ik heb geen enkele aanbeet gekregen maar misschien was ik ook wel een beetje verwent om binnen een paar uur tijd een tweetal metersnoeken in twee sessies te mogen landen.
Ik ga zeker nogmaals de dikke oma's verwennen met een sardine maar binnenkort ga ik ook weer actief met de plug op pad om me rot te schrikken als een snoek uit het niets op het kunstaas duikt.

Grtx,

FER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten