Wijk snoek deel 3

Zondag 30 oktober 2011

Vanmiddag afgesproken om met René onze Fat Crank pluggen eens flink te laten kraken tussen de snoekkaken. Deze keer was de wijk Purmer Zuid het decor. Tijdens de fietstocht richting Zuid moest ik tussendoor wel een keer een stek afvissen. Bij een stadsmeer met een lage kade ben ik afgestapt en heb hier een paar worpen gemaakt. Een mooie snoek kwam snuffelen, dit deed ie een tweede keer met veel geweld tegen de kade en een derde keer beroerde hij daadwerkelijk de plug maar kon ik 'm niet haken. Ik schrok me wild toen ie tegen de kade denderde of in ieder geval een grote kolk met veel gespetter bij de kant veroorzaakte.
Bij René achter gestart en hier was het redelijk snel raak. Geen spectaculaire dril maar strijden deed de snoek zeker, maar toch moest ie even uit het water voor de foto.

Hierna gebeurde er feitelijk helemaal niets meer. Geen aanbeet, geen kolk, geen ...., niks.
We hadden beter kunnen gaan kaarten.
Dit gaan we komend weekend dan ook maar doen. Heb d'r zin an!

Grtx,

FER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten