Ingezonden brief

Beste Dr. Phil
 



Nu ik met pensioen ben, kan ik mij overgeven aan mijn hartstocht: vissen op baarzen.
Ik kocht mijn eigen boot en hoopte dat mijn vrouw Els me zou vergezellen, maar ze houdt niet van vissen.
In de 'Bait & Tackle Shop' kwam ik in gesprek met Sam, die net zo gek is op baarsvissen als ik.


We werden al snel fishing buddies.
Zoals ik al zei, mijn vrouw Els houdt niet van vissen en zij klaagt altijd dat ik té veel tijd op het meer zit met de boot.
Een paar weken geleden hadden Sam en ik een prachtige vangst.
Ik ving een prachtig exemplaar en even later ving Sam de tweelingbroer.
Ik nam er een foto van, terwijl Sam de vissen omhoog hield.
Die foto liet ik aan mijn vrouw zien, in de hoop dat ze interesse in het vissen zou krijgen.
Maar haar reactie was negatief. Els zei dat ik het vissen moet opgeven en dat ik de boot moet verkopen.
Ik denk dat ze mij dat plezier niet gunt.

Dr. Phil, wat moet ik doen? Moet ik tegen mijn vrouw zeggen dat ze dat wel kan vergeten en moet ik doorgaan met mijn hobby?
Of moet ik de boot toch maar verkopen als ze vasthoudt aan haar mening?

Dank, Just
P.S. Hierbij een foto van Sam die de vissen toont.  
-------
Beste Just,

Zie dat je snel van je bekrompen vrouw afkomt.
Het zijn erg mooie baarzen!
Hartelijke groeten,

Dr. Phil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten